Og når vi tar energien tilbake,
blir vi fri til å skape med større glede. ✨
Vi hadde ikke utsatt.
Vi hadde ikke ventet.
Vi hadde ikke brukt energien vår på alt annet.
Vi tror det er vanskelig.
Vi tror det er mulig for andre.
Og så gir vi bort energien vår.
De fleste av oss har mer energi tilgjengelig enn vi er klar over. Men mye av energien vår er bundet opp i det vi ikke ønsker å skape.
Når vi tar energien tilbake blir det å skape gøy.
Og det er kanskje det fineste med det.
Det er ikke noe vi blir ferdige med.
For det betyr å leve, leke og skape med større glede.
Dette gjelder både i livet og i businessen.
Og det er det jeg har brukt store deler av livet mitt på å utforske.
Livet skjer ikke på sosiale media.
Ikke businessen heller.
Livet skjer her å nå.
Hva om du sluttet å bruke energi på alt som ikke er med på å skape den fremtiden du ønsker?
Hva om du begynte med én intensjon i dag?
Ep #87 : Hva jeg skulle ønske jeg visste om manifestering for 10 år siden
87
Ep #89 : Sette Intensjoner versus press
89
Ep #95 : Lag et 1 års prosjekt
95
Ep #104 : Gå den fremtidige deg i møte
104
Skap med mer glede
21 dager hvor vi øver oss på å leve det vi allerede vet.
Jobb lettere med lydfiler
Gratis foredrag om hvordan du kan dele kunnskapen din lettere.
Skap mer av det du ønsker
Gratis foredrag om hvordan du kan bli bevisst hva du ønsker og skape det fysisk og energetisk